Un an de muncă responsabilă

Un an de muncă responsabilă

Astazi, 28 Aprilie, sarbatorim Ziua Internationala a Sanatatii si Securitatii in munca si zero accidente in cadrul thyssenkrupp Bilstein Sibiu in ultimul an, iar acest lucru se datoreaza voua, tuturor Bilsteinerilor.

Sunteti cei care prin actiunile voastre si atitudinea preventiva ati reusit sa transformati o viziune exprimata in cuvinte intr-o realitate cu care ne mandrim.

Ne pasa si avem grija unul pentru celalat!

Zero accidente si sanatatea angajatilor nostri sunt cele doua elemente in jurul carora ne-am ghidat activitatea si strategia in anii ce au trecut si vor ramane in continuare principala  noastra prioritate.

In astfel de vremuri, aceasta atitudine este mai importanta ca oricand pentru ca pandemia Covid-19 ne testeaza in feluri in care nu le-am experimentat vreodata.

Toate masurile initiate de thyssenkrupp Bilstein Sibiu cer multa disciplina si spirit de echipa, insa rezultatele de pana acum si implicarea angajatilor nostri ne dau incredere ca o sa reusim sa ramanem in siguranta in aceasta criza fara precedent.

Ce măsuri am implementat la Bilstein Sibiu?

Astfel s-au luat masuri privind:

 Distantarea sociala:

  • Implementarea muncii la domiciliu acolo unde a fost posibil
  • Decalarea programului de lucru in productie
  • Pauze de masa diferentiate astfel incat sa se evite aglomerarea spatiilor de luat masa
  • Organizarea spatiilor de lucru astfel incat sa se respecte dinstanta de siguranta
  • Transmiterea de documente si informatii cu precadere pe e-mail sau tool-uri dedicate
  • Sedintele se organizeaza in spatiul online
  • Interviurile se tin doar telefonic sau via Skype
  • Scoaterea din functiune a turnichetilor de la intrarea in companie
  • Aplicarea tuturor normelor sociale de protejare a angajatior cu copii si a persoanelor cu risc major.
  • Restrictionarea accesului vizitatorilor in companie cu exceptia angajatilor si a transportatorilor.

Igienizare si protectie:

  • Distribuirea de masti si manusi de protectie pentru tot personalul
  • Instalarea de dispensere cu deinfectant in puncta cheie, in toate zonele fabricii
  • Dezinfectie zilnica a tuturor zonelor circulate si utilizate frecvent de angajati
  • Covoras impreganat cu dezinfectant la intrarile in companie si in spatiile de productie
  • Achizitionarea de termometre electronice si monitorizarea zilnica a temperaturii angajatilor la intrarea in schimb.
  • Instalarea de containere speciale cu scopul de a functiona ca spatiu de izolare temporara in cazul unor suspiciuni de infectare
  • Aplicarea de masuri suplimentare de distantare pentru soferii tirurilor care transporta marfuri si igienizarea tuturor marfurilor primite

Masuri suplimentare:

  • Informarea zilnica prin buletine informative a tuturor angajatilor privind cu masurile de preventie luate de companie, recomandari si informatii utile cu privire la COVID-19 (coronavirus) si punerea la dispozitia unui numar scurt pentru clarificarea oricaror situatii punctuale.
  • Izolarea preventiva a tuturor angajatilor care au calatorit inafara tarii, care au suspiciuni ca au intrat in contact cu persoane infectate sau care prezinta simptome specifice.
  • Amanarea oricaror atributii de munca care nu sunt absolut necesare pana la o data ulterioara pandemiei.
  • Aplicarea de chestionare specifice pentru depistarea din timp a posibilelor persoane infectate.

Impreuna suntem mai puternici! Ai grija de tine ca sa poti sa ai grija de cei dragi!

Distribuie acest articol