Managementul calității

MANAGEMENTUL CALITĂȚII

Prin activitățile noastre, avem o imagine clară asupra satisfacției clienților noștri și contribuim la reducerea costurilor totale prin diminuarea rebuturilor și eficientizarea proceselor. Ne protejăm clienții și creștem productivitatea utilizând cele mai bune practici și armonizându-ne procesele.

Principiile thyssenkrupp Bilstein pentru managementul calității:

  1. Livrăm produse premium și fiabile pentru clienții noștri.
  2. Sistemele noastre de management sunt elemente cheie ale guvernanței noastre corporative. Pentru a le implementa eficient, cooperăm cu părțile externe interesate.
  3. Procesele noastre de producție împovărează cât mai puțin posibil oamenii, mediul și resursele naturale. Siguranța și sănătatea angajaților noștri este prioritate absolută în orice moment!
  4. Stabilim anual obiective de îmbunătățire continuă a proceselor pentru organizația noastră și monitorizăm și evaluăm în mod regulat realizarea acestora. Angajații noștri participă activ la acest proces de îmbunătățire.

Politica noastră de calitate:

  1. Satisfacția clienților
    • Ne dorim clienți entuziasmați și folosim feedback-ul lor drept impuls pentru a deveni din ce în ce mai buni
    • Evaluăm și analizăm în permanență satisfacția clienților
    • Cunoaștem și respectăm cerințele legale și pe cele ale clienților noștri
  2. Evitarea defectelor
    • Lucrăm transparent, pentru a evita complet defectele și riscurile sau pentru a le detecta din timp și pentru a le reduce la minimum
    • Dezvoltam procese stabile care susțin calitatea și reduc pierderile
    • Determinăm sistematic cauzele defectelor și le remediem sustenabil
  3. Lanț de aprovizionare controlat
    • Deținem controlul lanțului de aprovizionare și asigurăm transferul și îndeplinirea cerințelor de la un capăt la altul
    • Contribuim la dezvoltarea partenerilor noștri și ne angajăm în parteneriate strategice cu aceștia
    • Lucrăm constant la reducerea defectelor cu sursă externă
  4. Îmbunătățire constantă
    • Ne optimizăm procesele din punct de vedere al calității, randamentului și eficienței și stabilim standarde uniforme
    • Ne îmbunătățim în mod constant echipamentele, sistemele și metodele de lucru pentru a obține rezultate excelente
    • Ne asumăm răspunderea pentru dezvoltarea angajaților noștri și promovăm competența, performanța și lucrul în echipă.

Întreaga noastră echipă este responsabilă pentru calitate!

Certificările noastre

IATF 16949:2016

ISO 14001:2015

CC 2541:2020

Politicile noastre